اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| شهنازی: یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم ما یکی از شانس های قهرمانی لیگ امسال است.

لیگ برتر والیبال| شهنازی: یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ناصر شهنازی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال سایپا مقابل شهرداری ورامین در دیداری معوقه از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازیکنانم با جان و دل بازی کردند. تازه به تیم اضافه شده‌ام و زمان می‌برد تا تفکراتم را پیاده کنم.

وی با بیان اینکه برد بازی امروز خیلی برای ما مهم بود، ادامه داد: شرایط‌مان در جدول خوب نبود و اگر شکست می‌خوردیم، فاصله با تیم‌های صدر جدول زیاد می‌شد. فاصله ما با تیم‌های دیگر طوری است که می‌توانیم جبران کنیم و اگر کمی و کاستی‌های فنی برطرف شود، یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: سایپا قرار بود برای قهرمانی رقابت کند و هزینه‌ای که انجام دادند برای قهرمانی بود. مدیرعامل باشگاه به من گفت که نایب قهرمانی بس است و برای قهرمانی تلاش کنیم. ما و ۵-۶ تیم دیگر شانس قهرمانی داریم. هیچ مدیر و مربی‌ای دوست ندارد تیمش دوم شود. بازیکنان خوبی داریم. تغییر و تحولات کوچکی ایجاد می‌کنیم و مطمئناً شانس قهرمانی داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول